Division 1 hockey

Ja då har man varit på sin första division 1 hockey match.
Slutade bra får jag väll säga fick sympati hålla på GSK. Men det ska påpekas att det vi inget skrikande och liknande för min del, det sköter jag uppe i templet i Jönköping. Det var rätt trevlig hockey att se på. Var helt annat spel än vad jag är van vid mindre skicklighet bland spelarna osv. Hände något nästan varje sekund kändes det som.
Kan också säga att jag har aldrig haft så bra koll på pucken som nu då det fanns en risk att få den på sig eller något. Fick höra att det har funnits ett skydds nät men det är vist borttaget för att folk klagade vilket känns dumt men men.

Vad jag ska säga om matchen vet jag inte då jag enbart har elitserien och allsvenskan att jämföra med. Men det får väll bli ett ok då GSK vann.
Kommer jag nu göra om detta då?
Chansen finns men tar nog ett tag till för man ska aldrig säga aldrig. Kul var det i alla fall men annan typ av hockey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0